Maatwerk Reizen

LEKKER ZORGELOOS DE ORGANISATIE UITBESTEDEN

Het organiseren van reizen op maat zit al meer dan 19 jaar in ons bloed.
Privé of zakelijk, vanaf 2 personen of voor een groep.
Een weekendje weg met je wijn- of kookclub, met vrienden of feestelijk op reis om een jubileum te vieren.
Of het nu gaat om een wijnreis naar een wijngebied als Bordeaux, Bourgogne, de Moezel,of Piemonte, een kookreis naar Toscane, Barcelona, Portugal, een culinaire stedentrip naar Kopenhagen, Lissabon of Parijs of een rondreis door één of meerdere wijngebieden… het is prettig om de organisatie uit te besteden.

Wij geven graag jouw wijn- en culinaire reiswens vorm. Van uur tot uur, van dag tot dag.
Maatwerkreizen pur sang, voor kleine maar ook grote budgetten.
En door onze jarenlange ervaring kennen we zoveel bijzondere plekjes in de wijnstreken en op culinair gebied dat je altijd op een originele en unieke plek terecht komt.
Lekker zorgeloos de organisatie uitbesteden!

We inventariseren je wensen en doen een eerste voorstel. Samen kijken we naar de invulling en creëren we een programma tot in detail, van a tot z: routes, reserveringen, afspraken, tijdsplanning et cetera.

En onze wens? Jou een onvergetelijke tijd bezorgen met bijzondere smaakontdekkingen.
Een reiservaring met een vleugje Cazebonne.

ERVARINGEN VAN ANDEREN

Deel je ervaring met ons

Ervaringen van anderen

• Wiep en Rebecca - Elzas, La Spezia, Rome, Piemonte, Bourgogne

Martha, we hebben een heerlijke rondreis gehad. De Elzas was een prima start. Fijn hotel, leuk bezoek aan wijnhuis en goed restaurant. Door naar La Spezia, weer een heel leuk hotel. De volgende dag naar Rome. Ons hotel lag heel centraal dus we hebben alles lopend kunnen doen. Het bezoek aan de Vaticaanstad was een hele belevenis. Heerlijk gegeten en volop genoten in Rome. Daarna naar Piemonte. Wat een schitterend hotel! Inderdaad minimalistisch maar heel sfeervol. We houden ervan!
    Leuke proeverij ook. We konden de mensen aan het werk zien. Flessen vullen en kurken erop. Prachtig.
    Wat een leuke plaatsjes zijn Alba en La Morra! Terug via Frankrijk naar de Bourgogne. Wat bezorgde je ons weer een geweldig adres. En proeverij! Onze laatste stop in de Champagne was weer anders, maar ook weer heel leuk. We hebben dus een hele bijzondere reis gemaakt. Bedankt voor alle goede zorgen. Op naar de reis die je voor ons geregeld hebt in Zuid Afrika.

• Frans en Margriet - Le Marche

We hebben genoten van een mooi stuk Le Marche. De accommodaties: SUPER!
    Het vinden van de accommodaties ging niet zonder slag of stoot maar het is gelukt. De diners van Claudia
    waren heerlijk! Verder hebben we mooie plaatsjes als Gubbio, Urbino en Ascoli Piceno bezocht.
    Dank dat je deze reis speciaal voor ons hebt samengesteld.

• Ton - Bourgogne

Wij hebben genoten van de voortreffelijke wijnreis in Bourgogne.
    De hotels goed en de proeverijen waren zeer leerzaam.
    Wij hebben vanaf Dijon de hele wijnroute gereden.
    Over twee jaar wil ik met mijn beide zoons naar Bordeaux en
    neem weer kontakt op voor een nieuwe wijnreis.
    Hartelijk dank voor de bemiddeling en tot ziens.

• Rob - Frankrijk & Spanje

Ja, we zijn afgelopen maandagavond thuis gekomen en…fantastische rondreis gehad.
    Het weer was niet iedere dag even mooi, maar de omgeving vergoedde veel.

Even een aantal ervaringen op een rijtje:

Dag 1: La Bouille: leuk hotel, enig uitzicht op de Seine.

Dag 2: Azay-le-Rideau: prachtig hotel (oud koetshuis), prima restaurant, mooi chateau’s. Parkeergelegenheid was gratis.

Dag 4: Virsac: 3 dagen genieten, heel gastvrij, prachtige kamer, gezellig en hartstikke goede diners en wijnen samen met de overige gasten aan dezelfde tafel (goed voor mijn talen), leuke rondleiding, prachtige chateau’s. Was echt een hoogtepuntje. Saint-Emilion leuk maar erg toeristisch.

Dag 7: San Sebastian: prachtig, modern hotel, mooie stad waar we heerlijk gewandeld en tapas hebben gegeten, de tweede dag zijn we via een rechtstreekse bus (halte dichtbij het hotel) naar Bilbao, museum Guggenheim geweest, geweldig, wederom een hoogtepunt. We hebben avonds in het hotel prima gegeten. Parkeertarief is 16 euro per dag.

Dag 9: Racamadour: mooi onderkomen met prachtig uitzicht, prima restaurant.

Al met al, dus heel veel plezier gehad, heerlijk gegeten en gedronken, prachtige omgeving. De afstanden waren goed te doen. We kwamen zeer uitgerust aan in Fomperyne.

Tot ziens en hartelijke groeten,

• Tino - Bourgogne

Hi Martha,
    Wijnreis was zeer geslaagd,alles klopte en het was heel gezellig,toppie..
    Volgende keer italie..

• Albert - Umbrië

We begonnen in Trevi. Aardige eigenaar, leuke kookworkshop gehad, beetje “Duits” aandoende accommodatie. Degelijk, schoon maar geen sfeervol restaurant. En voor vegetarisch deden ze wel hun best maar het bleef beperkt en niet verrassend.
    Assisi hebben we overgeslagen (want al eens geweest) maar Spello en Trevi bezocht. Erg mooi en nog heerlijk rustig.
    De wijnproeverij bij Tili was leuk maar vooral het bezoek aan de fam met hun olijfolieperserij was erg leuk. Hele aardige mensen (opa legde uit, iemand vertaalde, kleindochter liep er rond) en lekkere olijfolie.
    De wandeling bij de watervallen van Menotre was ook erg leuk. Het was weer heerlijk weer om te wandelen en niemand onderweg te zien. Voordeel van zo’n wandeling op maandag vroeg in het seizoen.

Daarna naar Montali. Fantastisch! Alberto is een hele aardige, innemende, humorvolle man die Montali strak leidt wat zorgt voor een prima country house om te verblijven. De eerste avond was het rustig met maar 6 gasten en hebben fantastisch gegeten en gezellig met z’n allen nagetafeld. Daarna werd het drukker maar met nog steeds alle aandacht van Alberto voor ons (zo voelde het tenminste) en de fantastisch keuken van Malu bleef het heerlijk om daar te zijn. ’s Ochtends vroeg nog een keer gewandeld en wilde zwijnen en vossen gezien. Perugia bezocht, een mooie en fijne stad.